خانه طراحان سام

پیشرفته ترین مرکز چاپ دیجیتال کشور

تابلوهای بک لایت

 

تابلوهای بک لایت نسل جدیدی از تابلوهای تزیینی ست که به دلیل فروغ و روشنایی پردازی که در پشت آن ها صورت می پذیرد فضایی فراوان قشنگ , احساساتی و در حدود حقیقت را ساخت مینماید . عکس خانگی است که عکس آن از گونه چاپ ترانسپرنت بوده و در پشت آن یک منشاء نور و روشنایی تیم ای از چراغ های ( ال . ای . دی ) جای‌دارد . نور و روشنایی ساطع شده از منشاء نوروفروغ , تصویر عکس را روشن کرده و دیده اندازی خوشگل مانند یک نمایشگر ( ال . سی . دی ) تولید می نماید

 

برای دوری از ضربه و شکستگی این جنس درون ضربه گیر حبابدار قرار گرفته و بیمه میشود . لطفا پیشین از تحویل از سروان پست حتما از تندرست متاع اطمینان نتیجه ها نمایید .

 

مدل کاربرد ديواري

کارکرد با برق شهری

رنگ تابلو : قهوه ای سوخته

مورد عمل شده با فروغ و روشنایی پردازی LED

ضخامت قاب 5*5 سانتی متر

کارکرد با 2 عدد باتری قلمی AA

محصول فریم : pvc کیفیت خوب مطلوب

سایز کلی و بیرونی تابلو 50*70 سانتیمتر

قابل به کار گیری جهت تزیین چینش های ماهر

عرضه شده طرح های متنوع ( ارسال بصورت رندوم یا این که گزینش طرح یگانه گذشته از توصیه

تابلو بک لایت یا این که پشت لامپ دار :

 

به تابلوهایی گفته میشود که پشت آن از فرآورده ترانسپرنت بوده و در پشت آن یک منشا نور و روشنایی مثل مهتابی یا این که چراغ کم مصرف یا این که تیم ای از ( ال ای دی ) جای دارد . تصاویر مستعمل در تابلو بک لایت هم تصاویر خاصی می باشند به‌این خواسته که هر عکسی را نمی توان صرفاَ بک لایت کرد . تصاویری که بک لایت خواهند شد به طور معمول میبایست دارنده بُعد باشند به عنوان مثال تصویر فضای سبز با مرکزیت یک درخت یا این که کوه که در‌صورتی‌که فروغ و روشنایی از پشت تابید یک بُعدِ زیبایی به آن چشم انداز بدهد .

 

اما مصرف برقِ این تابلوها زیاد ذیل است بطوری که از یک لامپِ کم مصرف هم کمتر برق مصرف مینمایند . و با نصب آن بروی دیوار نزدیک دکمه برق می‌توانید از ناچیز فروغ و روشنایی آن هم به جای لامپ خواب و یا این که زیبایی به کار گیری نمایید . از این دسته دیوارکوب ها نباید در تعداد بالا استفاده نمود چون که در چینش منزل نقص‌ می سازد . در هر منزل یکی و یا این که در صورتی‌که اعضای منزل عشق و علاقه فراوانی داشتند نهایتاً در هر اتاق یکی به نحوی که تابلو ها مشرف به نیز نباشند ( درهرمکان تنها یکی آن‌ها چشم شود . )

 

محصول روی تابلوها از فیلم های ترانسپرنتی بوده که بطور واضح خیس طلق های واضح و پلاستیکی میباشند که برای استعمال در پرینترهای لیزری و جوهرافشان مورد استعمال قرار می‌گیرند . این گونه فیلم ها دارنده ضخامت های متفاوتی میباشند و ولی تواناییِ انتقال نور و روشنایی هم در آن‌ها گوناگون میشود و سازه به گونه تصویر و خواست استعمال کنندگان از جور های متفاوت به کارگیری میشود که برای طرح و تابلو های خانگی غالبا از باریک ترین و روشن ترین آنان منفعت می‌گیریم . ( ورق های کلفت خیس در حوزه تابلو های تبلیغاتی مورد استعمال است . ) طرح های خوشگل و دلنواز را روی آن ها چاپ می‌کنند و با به کار گیری از نوروروشنایی به آن‌ها جلا و درخشش می بخشند . در تابلو های بک لایت به تصویر بُعد داده شده و آن را از شرایط یکنواخت بیرون می‌کند و تجربه بصریِ جدیدی را به تماشاچی منتقل می‌نماید .

در پرینترهای لیزری از حرارت برای ذوب و ثبت تونر بر روی صفحه به کارگیری میشود . و همان طور که گفته شد فیلم های ترانسپورنت دارنده مدلهای متعدد است . و به خاطر حرارت در دستگاه چاپ ها نمی‌توان از فیلم های ترانسپارنت معمولی در آن‌ها به کار گرفت . علی الخصوص برای چاپ عکس که می بایست از فیلم های باریک خیس و روشن خیس به کار گرفت .

 

منابع مرتبط:

https://androidforums.com/members/prisatheri.2124676/