خانه طراحان سام

پیشرفته ترین مرکز چاپ دیجیتال کشور

لایت باکس چیست؟

لایت باکس چیست ؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابانها، رستورانها، مجتمعهای تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانهها، گالریها، کافهها، فستفودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیدهاید. 

تابلوهای لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلقهای بک لایت میباشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن میشود. 

مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنرهای تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده میشود و باعث میشود خدمات شما جذابتر دیده شود. 
 تکنولوژی uv به روزترین و جدیدترین متد چاپ لایت باکس در دنیا میباشد که با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغییرات رنگ ناشی از نور آفتاب و کیفیت بسیار بالای چاپ هم فضاهای باز هم در فضاهای بسته برای کارهای تبلیغاتی استفاده میشود و همچنین در فضای مسقف به دلیل نوع نورپردازی داخل این قابها و کیفیت بسیار بالای چاپ در مواردی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی متفاوت میباشد نیز میتوان بهره گرفت. 

در لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر به هر شکلی که باب میل مشتری باشد تهیه میشود و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر، طرح نمایانتر از قبل جلوهگری میکند. این طرح به شکلی نمایش داده میشود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.
لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یکرو، دورو و چهارطرفه ساخته میشوند و شما بسته به محیطی که برای نصب لایت باکس در نظر دارید میتوانید مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

کاربرد لایت باکس

تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رستورانها، کافیشاپها، نمایشگاههای عکس، فستفودها، فروشگاهها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستورانها، نگارخانهها، صندوق پذیرش در داروخانهها، تابلوهای راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکتها، بازار موبایل، مغازه و سوپرمارکتها، داخل سالن سینما، آرایشگاهها، باشگاههای ورزشی، مراکز خرید، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاعرسانی داشتهباشد مورد استفاده قرار میگیرد. 

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام